Φανουράκη - Μπαρμπαρήγου Πάττυ
Γενική Γραμματέας
Η Πηνελόπη Φανουράκη είναι επαγγελματίας στον χώρο της διοίκησης επιχειρήσεων με δεκαετή εμπειρία στις Πωλήσεις, Κρατήσεις και Δημόσιες Σχέσεις σε πολυτελή θέρετρα. Έχει εξειδίκευση στις δημόσιες σχέσεις με τους επισκέπτες και στην επίλυση προβλημάτων με ισχυρές διαπροσωπικές δεξιότητες. Αποδεδειγμένο ιστορικό ηγεσίας και επιτυχής σχεδίαση, ανάπτυξη και εκτέλεση έργου εκπαιδεύοντας οργανωμένες και αποτελεσματικές ομάδες διοίκησης και λειτουργίας απαιτητικών, πολυτελών επιχειρήσεων.
Συμμετοχές σε φορείς: 2019 - σήμερα
- Από το 2019 είναι στο Διοικητικό Συμβούλιο του Αναπτυξιακού Συλλόγου Γυναικών Επιχειρηματιών Κρήτης ως Γενική Γραμματέας. Ταυτόχρονα παίρνει μέρος στην οργάνωση και συμμετέχει σε όλες τις δραστηριότητες του συλλόγου και των μελών, καθώς και αναλαμβάνει να εκπροσωπεί τον σύλλογο σε φορείς κι επιτροπές
- Επίσης από το 2019 έχει εκλεγεί ως εκπρόσωπος του Αναπτυξιακού Συλλόγου Γυναικών Επιχειρηματιών Κρήτης στην Ομοσπονδία Επαγγελματιών Βιοτεχνών & Εμπόρων Νομού Ηρακλείου (ΟΕΒΕΝΗ) όπου και έχει διατελέσει στο Διοικητικό Συμβούλιο την θέση βοηθού γραμματέα, συμμετέχει σε επιτροπές σε διάφορους φορείς της Κρήτης (ΕΦΚΑ, Δήμος, Περιφέρεια) και σήμερα είναι και αντιπρόσωπος της Ομοσπονδίας στην ΓΣΕΒΕΕ.
Επαγγελματική εμπειρία
Ιδιοκτήτης & Διευθύνων Σύμβουλος Τρούφες Μπαρμπαρήγου (Ηράκλειο Κρήτης): 2005 - σήμερα Επιχειρηματικός προγραμματισμός εργαστηρίου ζαχαροπλαστικής.
Υπεύθυνος για τις διαδικασίες μάρκετινγκ και παραγωγής.
Προσλήψεις και εκπαίδευση προσωπικού.
Υπεύθυνη Λειτουργίας & Δημοσίων Σχέσεων Prime MD (Ηράκλειο Κρήτης): 2018 – 2019
Σχεδιασμός & επίβλεψη καθημερινών λειτουργιών ομάδας ιατρών και διοικητικού προσωπικού πρωτοβάθμιας φροντίδας σε επισκέπτες πολυτελών ξενοδοχείων.
Δημόσιες σχέσεις με εκπροσώπους τουριστικών πρακτορειών και ξενοδοχείων.
Σύμβουλος Ξενοδοχείων Knossos Beach Bungalows & Suites (Ηράκλειο Κρήτης): 2006 – 2012
Σύμβουλος στην σχεδίαση και υλοποίηση της μετάβαση από τρία αστέρια σε πολυτελές ξενοδοχείο πέντε αστέρων με ιδιωτικές βίλες.
Εκπαίδευση διευθυντών και προσωπικού ξενοδοχείου για την διαχείριση των πελατών πολυτελών ξενοδοχείων και απαιτήσεων (πωλήσεις, μάρκετινγκ, κρατήσεις καθώς και καθημερινής λειτουργίας του ξενοδοχείου για την διαχείριση της πολυτελής αγοράς. Ανάπτυξη στρατηγικής δημοσίων σχέσεων για το νέο à la carte εστιατόριο. Υπεύθυνη για το συνολικό rebranding του ξενοδοχείου (εσωτερικές διαδικασίες, υλικό μάρκετινγκ, προβολή).
Υπεύθυνη VIP Πελατών - Elounda Beach Hotel & Villas (Ελούντα, Κρήτη): 1997- 2005
Υπεύθυνη μάρκετινγκ, κρατήσεων και δημοσίων σχέσεων για την υψηλότερη κατηγορία πελατών του ξενοδοχείου τους επαναλαμβανόμενους πελάτες του Guest Loyalty Program. Διαχείριση ομάδας 10 ατόμων και προϋπολογισμού πολλών εκατομμυρίων ευρώ. Αντιπρόσωπος πωλήσεων για Ευρώπη και ΗΠΑ καθώς και διεθνείς εκθέσεις φιλοξενίας. Υπεύθυνη για την εκπαίδευση των εμπορικών αντιπροσώπων πωλήσεων της εταιρείας. Εκπαίδευση προσωπικού σε προγράμματα επιβράβευσης και αριστείας σε όλα τα ξενοδχεία του ομίλου HELIOS RESORTS
Υπεύθυνη Σχέσεων Πελατών Elounda Beach Hotel & Villas (Ελούντα, Κρήτη): 1996 – 1997 Διασφάλιση της άψογης καθημερινής εμπειρίας των επισκεπτών.
Διαχείριση ερωτήσεων, θεμάτων, προβλημάτων.
Υλοποίηση ποιοτικής στατιστικής ανάλυσης των ερωτηματολόγιών.
Εκπαίδευση
M.B.A. Master of Business Administration (με διάκριση) 2012 - University of Kent – Business School, Canterbury, Ηνωμένο Βασίλειο
B.A. Bachelor of Science Διοίκηση Επιχειρήσεων & Οικονομικά 1996 - University of Maryland at College Park, Μεριλαντ, ΗΠΑ
A.A. Associate in Arts Degree Διοίκηση Επιχειρήσεων 1995 University of Maryland European Division, Schwäbisch Gmünd, Γερμανία
Έπαινοι: Dean’s List 1992-93, 1993-94, 1994-95
Ξένες Γλώσσες
- Αγγλικά: Άριστη γνώση
- Γαλλικά: Πολύ καλή γνώση
- Γερμανικά: Καλή γνώση
- Ιταλικά: Μέτρια γνώση
Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές
Άριστη γνώση Windows & MS Office, Τυφλό σύστημα γραφής, Ξενοδοχειακά Προγράμματα
Επαγγελματικά Σεμινάρια
- Νευρογλοιακός Προγραμματισμός NLP Practitioner Certification (Ιούνιος 2019)
- «Η διατροφή είναι εμπειρία στα ξενοδοχεία πολυτελείας» - IMIC 2011 (Φεβρουάριος 2011) Ξενοδοχειακό πρόγραμμα NetRez - The Leading Hotels of the World (Απρίλιος 2004)
- «Εκπαιδεύοντας τον εκπαιδευτής»- Gold Axia (Μάρτιος 2004)
- Διαχείριση Κρατήσεως & Υποδοχής πελατών - Signature (Φεβρουάριος 2004)
- Διαχείριση Προσωπικού & Επιτυχημένη ηγεσία - Forum Training (Νοέμβριος 2002)
- Σύγχρονη ηγεσία διαχείρισης & εξυπηρέτηση πελατών - EEDE (Mάρτιος 2002)
- Αριστεία Προσωπικών Βοηθών - Ivor Spencer, Butler Int’l school (Aπρίλιος 2000)
- Ηγετικές & Εποπτικές Δεξιότητες - Roland Fucks, F&B Consultant (Oκτώβριος1997)
Δραστηριότητες
Κολύμπι, Yoga, Ταξίδια, Μουσική